Select language

петък, 4 януари 2013 г.

Разбирателство между куче и котка

Понякога разбирателството между животните зависи не от това какъв вид са,както по филмчетата,а от характерите им. Моето хъски и перскийската ми котка се разбираха много добре преди пекинезчето ми да се появи. Бях чела в интернет за пекинезите,че винаги заемат лидерска позиция,но не мислих,че е точно така.Е,грешала съм..... Откакто се появи тази малката в къщи всичко се обърна. Хъскито ми -Арнолд се обедини с нея. Да,наистина станаха си коалиция срещу котаракът -Томи непрекъснато го гонят,е като най-мъдър Арнолд понякога ги разтървава дребосъците ама напоследък все е в коалиция с пекинезката -Михаела. За това относно разбирателството между котка и мишка или между куче и котка и т.н. е въпрос на характери и свикване естествено /другият вариант/. Ако кучето и котето или котката и мишката,и които и да са животни свикнат от малки бебета да живеят заедно ще са големи другарчета.Познавам хора,които имат животни от различни видове,както в моя случай куче и коте,но са на едни години т.е. живеят от съвсем малки заедно та те са си първи дружки по-големи приятели не съм виждала. 

   Ако познавате животинчето си добре ще знаете какъв е характерът му следователно ще разберете от части дали може да съжителства с друг вид животно,но ако изведнъж го накарате да съжителства с някой нов у дома то няма да реагира добре!

Няма коментари:

Публикуване на коментар